דף הבית  |  כניסת עסק רשום  |  רישום עסק חדש  |  ספקי אירועים  |  מאמרים  |  הוסף למועדפים
 יום הולדת   |   חתונה   |   בר ובת מצווה   |   חינה בריתות ופדיון   |   מסיבת רווקים ורווקות   |   אירועים עסקיים   |   השכרת ציוד   |   מחירונים 
 
 

מאמר בנושא הפקת יום הולדת

 > מאמרים בתחום  > הפקת יום הולדת
 

- רשימת מומלצים

(0 הצעות מחיר)
הנסיכה והצפרדע
אזור המרכז
(0 המלצות)
 073-2721350


עידו הפקת אירועים

(0 המלצות)
 073-2721350


SPS אולפנים מתקדמים למוזיקה
אזור המרכז
(0 המלצות)
 073-2721350


מלודי - שומעים את ההבדל
אזור המרכז, אזור הצפון, אזור חיפה והקריות, אזור הגליל והעמקים, מישור החוף הצפוני, אזור הדרום, אזור הנגב
(0 המלצות)
 073-2721350


אולפני מיקי מדיה הקלטות והפקות
אזור השפלה
(0 המלצות)
 073-2721350



 במרכז
 בשרון
 בשפלה
 במודיעין
 בחיפה והקריות
 בצפון
 בדרום
 בירושלים


 
 
 
 

מכרזים נפוצים בתחום


 
 
 
 
 
 


השוואת מחירי
אינדקס מאמרי

הפקת יום הולדת
יום הולדת – חגיגה נחמדת... כמה פעמים שרים הורים את השיר הזה לילדיהם? וכמה פעמים השיר הזה הוא רק "קצה הקרחון" – שיאה של חגיגה שהוכנה בקפידה ובמאמץ רב? ובעצם, למה רק הורים לילדיהם? הרי גם ילדים בוגרים חוגגים ימי הולדת להוריהם, חברים חוגגים לחבריהם, מנהלים חוגגים לעובדיהם... כל כך הרבה ימי הולדת! וכל חגיגה כזאת היא בעצם "הפקה": קטנה או גדולה, פשוטה או מסובכת, זולה או יקרה –  בכל רגע ובכל מקום, הפקת יום הולדת כלשהי נמצאת בעיצומה, והמפיקים משקיעים מחשבה, זמן, אנרגיה וכסף בהכנתה.
הפקת יום הולדת

הפקת יום הולדת יכולה להיות פשוטה מאוד: הזמנה של כמה אנשים, הכנת כיבוד מינימלי, עוגה ונרות, מתנות – וזהו. במסגרת משפחתית או חברית, או במסגרת מקום עבודה, הפקת יום הולדת בדרך כלל איננה יותר מזה. לפעמים משקיעים יותר בקישוט, לפעמים מקדישים מחשבה נוספת למתנות או למוזמנים, אך עדיין זו "הפקה" מצומצמת ופשוטה.

 

הבעיות מתחילות בדרך כלל כאשר ההפקה הביתית מתחילה להסתבך: מוזמנים רבים שיש לדאוג לצורכיהם, ילדים רבים שיש לדאוג להפעלתם, תוכנית בידור שנסמכת על מופעים חיצוניים (ליצן, קוסם וכו'), קייטרינג חיצוני שיש להזמין ולפקח עליו, ארגון של שולחנות, כסאות, מפות, מפיות, כלי אוכל, קישוטים, מוסיקה, צילום, ואפילו סידורי חנייה ואבטחה, ניקיון שירותים וכיוצא באלו. אם מדובר במסיבה גדולה שנערכת באולם אירועים או בגן אירועים, הפקת יום הולדת כזה אינה שונה בהרבה מהפקה של בר מצווה או חתונה: יש לבחון מקומות שונים, לבדוק המלצות ולקבל החלטה; יש לתאם את המועד המדויק; יש להבין את הדרך שבה המקום מקושר עם ספקים שונים; יש להסכים על תנאי תשלום; יש לחתום הסכם ולשלם מקדמה; יש לעצב הזמנות, לשלוח למוזמנים ולוודא אישורי השתתפות; יש לוודא תיאום מדויק בין ספקים שונים – קייטרינג, מוסיקה, צילום, עיצוב, קישוט; יש לקבוע סידורי ישיבה; וכמובן יש לנהל את האירוע עצמו ולפתור בעיות בזמן אמת. התוצאה של הפקת יום הולדת כזה יכולה להיות מוצלחת מאוד, אך המארגנים עלולים "להשאב" לטרדות הארגון וההפקה ולהגיע לאירוע תשושים לחלוטין מבלי יכולת ליהנות ממנו ולהקדיש תשומת לב לחוגגים. מה לעשות?

 

הפקת ימי הולדת

קיימות שתי אפשרויות טובות יותר "להרים" הפקת יום הולדת מבלי לכרוע תחת העומס: הראשונה – לרכוש שירותי הפקה מקצועיים שיארגנו ויבצעו את האירוע כולו מא' ועד ת'. הפקה חיצונית ליום הולדת? נשמע מופרך?  אכן, אם מדובר בהפקה ביתית, בדרך כלל אין צורך בשירותי הפקה מקצועיים; אך אם מדובר באירוע גדול ומיוחד, בין אם בבית ובין אם

במקום אחר, הפקה מקצועית יכולה לעשות את כל ההבדל בין אירוע מתיש ועתיר תקלות לבין אירוע מוצלח ומהנה שידברו בו שנים רבות.

 

האפשרות השנייה היא אכן להפיק את החגיגה באופן עצמאי, אך להסתייע בריכוז נוח וזמין של ספקים מהימנים שזכו למשובים חיוביים ממי שכבר נעזרו בשירותיהם. הפקת יום הולדת בדרך עצמאית, אך הנשענת על שירותי אינטרנט משוכללים שמציעים מבחר גדול של ספקים אמינים ובדוקים, עשויה להתאים למשפחות רבות.

המסקנה – אתם לא לבד! אין שום סיבה להתלבט לבד, לחפש לבד, לטרוח לבד וללמוד מן השגיאות בדרך הקשה. הפקת יום הולדת שמסתייעת בגורמים חיצוניים, אם להפקה מלאה ואם כספקים עצמאיים בדוקים ומומלצים, מקלה על החיים ומאפשרת לכם להפיק אירוע מוצלח וגם ליהנות ממנו.

 

Bookmark and Share
השוואת מחירי
אינדקס מאמרי
מאמרים בתחום
 
 
שתף דף זה:  


 
החברה
אודותינו
אמנת שרות
תנאי שימוש
צור קשר
מפת אתר

ספקי אירועים
כניסת עסק רשום
רישום עסק חדש
מידע נוסף
מחירון הפקת אירועים
מאמרים בתחום ספקי אירועים
טיפים והמלצות
שאלות ותשובות
קישורים נבחרים
יום הולדת
חתונה
בר מצווה
בת מצווה
ברכות ליום הולדת
הזמנות לחתונה
ברכות לבר מצווה
ברכות לבת מצווה
הפעלות לימי הולדת
גני אירועים
אולמות אירועים
 
ליצנים
קוסמים
אטרקציות לילדים
מתקנים מתנפחים
DJ
תקליטנים
צילום חתונות
קייטרינג
קייטרינג לבר מצווה
הזמנות לבר מצווה
מועדונים לבר מצווה
 
חתונות
חתן כלה
שמלות ערב
שמלות כלה
טבעות אירוסין
תסרוקות ערב
איפור כלות
חליפות חתן
נעלי כלה
זרי כלה
אולם אירועים

כל הזכויות שמורות Copyright www.mesibatova.co.il © 2006-2024
 

נבנה ע"י אפק תוכנה - בניית אתרים

4/26/2024 10:19:38 AM