דף הבית  |  כניסת עסק רשום  |  רישום עסק חדש  |  ספקי אירועים  |  מאמרים  |  הוסף למועדפים
 יום הולדת   |   חתונה   |   בר ובת מצווה   |   חינה בריתות ופדיון   |   מסיבת רווקים ורווקות   |   אירועים עסקיים   |   השכרת ציוד   |   מחירונים 
 
 

מאמר בנושא ליצנים מקצועיים למסיבות

 > מאמרים בתחום  > ליצנים מקצועיים למסיבות
 

- רשימת מומלצים

(0 הצעות מחיר)
ברק הליצן הקוסם והבלונים
אזור המרכז, אזור מודיעין והסביבה, אזור ירושלים
(0 המלצות)
 073-2721350


צוציק
אזור המרכז, אזור השפלה, אזור הדרום, אזור חדרה והסביבה, אזור השרון
(0 המלצות)
 073-2721350


הקרנבל של טל
אזור ירושלים, אזור מודיעין והסביבה, אזור הדרום, אזור הנגב, אזור השפלה
(0 המלצות)
 073-2721350


ניצי קפיצי
אזור הדרום, אזור השפלה, אזור המרכז
(0 המלצות)
 073-2721350


ליצני על
אזור המרכז, אזור השרון
(0 המלצות)
 073-2721350


בלונים ונהנים-בים בם ליצן
אזור ירושלים, אזור מודיעין והסביבה, אזור השפלה
(0 המלצות)
 073-2721350



 במרכז
 בשרון
 בשפלה
 במודיעין
 בחיפה והקריות
 בצפון
 בדרום
 בירושלים


 
 
 
 

מכרזים נפוצים בתחום


 
 
 
 
 
 


השוואת מחירי
אינדקס מאמרי

ליצנים מקצועיים למסיבות
ליצנים הם חלק מסביבת האדם מזה אלפי שנים. עוד בתקופת העולם העתיק תפסו ליצנים מקום מיוחד בארמונות השליטים כמו גם בכפרי האריסים, ובימי הביניים היתה השפעתם של "ליצני החצר" על השליטים גדולה במיוחד ונבעה מקרבתם הגדולה והבלתי-אמצעית לשליטים הללו. אמנם בעיירות ובכפרים הנידחים היו ליצנים מזוהים בדרך כלל עם שוטי הכפר, אך בסביבת השלטון נתפס כבר אז תפקיד הליצן בתור מקצוע של ממש ואפילו בתור עמדה פוליטית נחשקת ובעלת השפעה.
 
ליצנים מקצועיים למסיבות
 
בעידן המודרני, "ליצן" הוא מקצוע לכל דבר. מפורסמים במיוחד ליצני הקרקס, ואין לתאר מופע קרקס כלשהו ללא ליצנים שמשעשעים את הקהל – לעתים קרובות, במופעים שדורשים מיומנות מקצועית וגופנית רבה ואף יכולות אקרובטיות ממש. מחוץ לקרקס, ליצנים למבוגרים מופיעים תדיר במועדונים, קברטים וכדומה, וליצנים לילדים מופיעים פעמים רבות במסיבות יום הולדת, הצגות לילדים, תוכניות טלוויזיה, אירועים של מקומות עבודה ואירועים לכל המשפחה. סוג מיוחד של ליצנים הם הליצנים הרפואיים – לאחר שהוכח מעבר לכל ספק כי צחוק ומצב רוח טוב מסייעים להחלמה, קורס ליצנות רפואית מוצע לכל דורש ומכשיר אותו לתפקיד ליצן רפואי. ליצנים רפואיים נראים דרך קבע במחלקות הילדים שבבתי החולים, וגם במחלקות למבוגרים מקומם לא נפקד.
 
ילדים אוהבים ליצנים – זו אמת ידועה לכל, ונראה כי הסיבה לכך היא יכולתם של הליצנים "להתחבר" עם הילד שבתוך כל אחד. לכן ליצנים פופולריים כל כך במסיבות יום הולדת לילדים, וכמעט תמיד תהיה הופעתו של הליצן שיא המסיבה והאירוע הנזכר ביותר ממנה. הורים שמבקשים לערוך לילדיהם מסיבת יום הולדת מיוחדת שתיזכר שנים רבות מוכנים להוציא הוצאה כספית נוספת ולהזמין ליצן ליום הולדת – ליצן מקצועי שיהיה "מסמר" המסיבה ויעלה את רמתה לגבהים שירגשו את הילדים (ופעמים רבות, גם את ההורים). ליצן כזה גם יכול לארגן ולנהל את רצף המסיבה כולה, ובכך להסיר מעל ההורים נטל כבד ולאפשר להם ליהנות מן המסיבה ולא להיות ה"עבדים" שלה. זה פתרון מוצלח במיוחד לאותם הורים, שמטבעם אינם מוכשרים לנהל אירוע מרובה ילדים ולכן נכנסים ללחץ ולחרדה שפוגמים בהנאתם ובהנאת הילדים מן המסיבה.
 
ליצן למסיבת יום הולדת
היכן משיגים ליצנים מקצועיים למסיבות? כמו בתחומים רבים אחרים, התשובה פשוטה מאוד – דרך האינטרנט. אתרים של בעלי מקצוע שמכילים סיווג "אירועים" או "מסיבות" יכילו בדרך כלל גם תת-סיווג "ליצנים", "ליצן ליום הולדת", "ליצן למסיבה", "ליצנים לילדים", "ליצנים למבוגרים" וכדומה. אלה יהיו תמיד ליצנים מקצועיים ובעלי ניסיון שמאחוריהם הופעות ואירועים רבים, ובדרך כלל יזכו להמלצות הגולשים שכבר נזקקו לשירותיהם בעבר ונהנו מהם. אתרים רציניים בודקים את בעלי המקצוע הרשומים בהם ומוודאים את יכולותיהם ואמינותם, כך שהגולשים
יכולים לסמוך על המלצתם ולהזמין את הליצן למסיבה שלהם ללא חשש. אתרים שמכילים גם המלצות גולשים עדיפים כמובן, משום שבהם אפשר להתרשם באופן בלתי-אמצעי מנסיונם של אחרים ולבחור את הליצן שיתאים ביותר לסוג המסיבה. 
 
אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת מיוחד – כדאי לזכור: ליצנים הופכים כל מסיבה שגרתית ו"אפורה" למשהו מיוחד, וההוצאה הכספית הנוספת מצדיקה את עצמה כשרואים את צהלת החוגגים (ילדים ומבוגרים כאחד). ליצנים מביאים שמחה גדולה – כדאי לשמוח!

 

Bookmark and Share
השוואת מחירי
אינדקס מאמרי
מאמרים בתחום
 
 
שתף דף זה:  


 
החברה
אודותינו
אמנת שרות
תנאי שימוש
צור קשר
מפת אתר

ספקי אירועים
כניסת עסק רשום
רישום עסק חדש
מידע נוסף
מחירון הפקת אירועים
מאמרים בתחום ספקי אירועים
טיפים והמלצות
שאלות ותשובות
קישורים נבחרים
יום הולדת
חתונה
בר מצווה
בת מצווה
ברכות ליום הולדת
הזמנות לחתונה
ברכות לבר מצווה
ברכות לבת מצווה
הפעלות לימי הולדת
גני אירועים
אולמות אירועים
 
ליצנים
קוסמים
אטרקציות לילדים
מתקנים מתנפחים
DJ
תקליטנים
צילום חתונות
קייטרינג
קייטרינג לבר מצווה
הזמנות לבר מצווה
מועדונים לבר מצווה
 
חתונות
חתן כלה
שמלות ערב
שמלות כלה
טבעות אירוסין
תסרוקות ערב
איפור כלות
חליפות חתן
נעלי כלה
זרי כלה
אולם אירועים

כל הזכויות שמורות Copyright www.mesibatova.co.il © 2006-2024
 

נבנה ע"י אפק תוכנה - בניית אתרים

4/25/2024 7:34:43 PM